środa, 28 maja 2014

Kotleciki z groszku

Tak..... przed 1-ym życie bywa ciężkie; rozglądasz się po kuchni i odruchowo otwierasz lodówkę szukając w niej ratunku. Pusto. Ale przecież nie wszystko, co jadalne znajduje się w lodówce. Na szczęście!! :) Tak oto jedną, wesołą puszkę groszku znalazłam w szafce, która okazała się być bardzo dobrym pomysłem na wartościowy obiad :)

Czego potrzebujemy?
- puszka groszku
- 1/2 lub 1/3 opakowania sera feta
- pół łyżeczki majeranku
- ew. 2 ząbki czosnku
- 1 jajko do panierki
- 1/2 szkl. bułki tartej do panierki
- 2 łyżki oleju do usmażenia

- może być niezbędne: 1/2 szkl. bułki tartej lub 1/2 mąki owsianej [zmielone płatki owsiane znaczy się] jako lepiszcze.

Jak to robimy?
Miksujemy blenderem :) Następnie kształtujemy dowolnie kotleciki (mnie poniosła fantazja i zrobiłam coś na kształt paluszka rybnego) obtaczamy w jajku, bułce (ja akurat nie miałam, obtoczyłam jedynie w mące) i smażymy na złocisty kolor. 
Niebiańskiego smacznego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz